ניו יורק ניקס בעקבות כוכב ה-NBA ש"רוצה ללכת בדרכו של קובי בראיינט"

הניקס "מוכנים להציע כמעט הכל" כדי לצוות לג'יילן ברונסון את דווין בוקר • למרות ההדחה, הגארד לא מתכוון לעזוב את פיניקס, ייתכן ולשארית הקריירה כמו הכוכב שעליו גדל

קווין דוראנט ודווין בוקר מדברים לאחר משחק מספר 2

האכזבה הגדולה של הפלייאוף הנוכחי ב-NBA זו פיניקס סאנס. פחות משנה אחרי שבראדלי ביל הצטרף לקווין דוראנט ודווין בוקר במדבר של אריזונה, הסאנס הודחו בבושת פנים בסיבוב הראשון עם 4:0 למינסוטה. הרבה לכלוך יצא החוצה בעקבת ההשפלה, וכיאה לקבוצה שקצת במשבר, ברחבי הליגה מתחילים לרחרח ולבדוק האם הכוכבים שלה מחפשים את דרכם החוצה. לכאן נכנסת לתמונה ניו יורק.

הניקס אמנם פספסו עלייה לסיבוב השני כשהפסידו בהארכה לפילדלפיה, אך הם עדיין מובילים 2:3 בסדרה ונחשבים לאחת הקבוצות הקשוחות ובו זמנית המהנות לצפייה. הרבה מכך זה בזכות הכוכב שלהם ג'יילן ברונסון, ולפי דיווחים בארצות הברית הניקס רוצים לצוות אליו בעונה הבאה גארד בכיר - דווין בוקר. "הם מוכנים להציע כמעט הכל כדי לצוות את בוקר לברונסון, ביחד הם יעמידו את אחד הקווים האחוריים הכי אימתניים בליגה", נכתב.

פרשן ESPN סטיבן איי סמית' סיפר כי נאמר לו שבוקר רוצה להגיע לניו יורק, אולם ככל הנראה לא כך פני הדברים. באתר מקומי בפיניקס נטען כי בוקר לא רוצה לעזוב את הסאנס בטווח הקצר, וייתכן שגם לא בטווח הארוך.

"אולי יגיע היום שבו בוקר ישכתנע שלא יוכל יותר לקחת אליפות בפיניקס ויעדיף להיאבק על התואר במקום אחר. היום הזה עוד לא הגיע", נכתב, "כתלמיד של המשחק וההיסטוריה שלו, בוקר מבין את הערך שיש בהישארת במועדון אחד במשך כל הקריירה. כך הוא יוכל ללכת בצעדיו של שחקנים כמו האיידול שלו קובי בראיינט". בוקר משחק כבר תשע שנים בפיניקס, מאז שזו בחרה אותו במקום ה-13 בדראפט 2015.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דווין בוקר. יש לו תכניות אחרות, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר